DOPRAVA

Způsob dodání zboží

  • Zboží skladem expedujeme do 3 – 7 pracovních dnů od obdržení objednávky.
  • Zásilky expedujeme prostřednictvím expresní balíkové služby GLS s dodáním do druhého dne od odeslání.

Platba za zboží

Platba v ČR je možná:

  • Dobírkou
  • Bankovním převodem
  • Platební kartou
  • Hotově na prodejně

Doprava a její výše

Doprava zboží je možná těmito způsoby:

  • Přepravní společnost GLS – 150 Kč (pro zasílání nadměrných zásilek)
  • Česká pošta
  • Osobní odběr v kamenné prodejně

Kola zasíláme přepravní společností GLS, která je pro nadrozměrné zásilky připravená.

Kola jsou přepravována v pevné krabici, složená s ochranou rámu před poškozením. Pouze stačí narovnat a utáhnout řidítka. A jedete. 🙂 

Převzetí zboží

Příjemce zboží je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. V případě poškození obalu zásilky zkontrolujte obsah. Pokud jste zjistili, že je balík nebo zboží poškozené, tak s dopravcem (řidičem) vyplňte přepravní list, kam uvedete záznam o této skutečnosti. Balík nafoťte. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno zboží nové.

Upozorňujeme! Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří dnů po dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení, a to bez udání důvodu.

Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu.