Způsob dodání zboží
- Zboží skladem expedujeme do 3 – 7 pracovních dnů od obdržení objednávky.
- Zásilky expedujeme prostřednictvím expresní balíkové služby GLS s dodáním do druhého dne od odeslání.
Platba za zboží
Platba v ČR je možná:
- Dobírkou
- Bankovním převodem
- Platební kartou
- Hotově na prodejně
Doprava a její výše
Doprava zboží je možná těmito způsoby:
- Přepravní společnost GLS – 150 Kč (pro zasílání nadměrných zásilek)
- Česká pošta
- Osobní odběr v kamenné prodejně
Kola zasíláme přepravní společností GLS, která je pro nadrozměrné zásilky připravená.
Kola jsou přepravována v pevné krabici, složená s ochranou rámu před poškozením. Pouze stačí narovnat a utáhnout řidítka. A jedete. 🙂
Převzetí zboží
Příjemce zboží je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. V případě poškození obalu zásilky zkontrolujte obsah. Pokud jste zjistili, že je balík nebo zboží poškozené, tak s dopravcem (řidičem) vyplňte přepravní list, kam uvedete záznam o této skutečnosti. Balík nafoťte. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno zboží nové.
Upozorňujeme! Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří dnů po dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.
MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení, a to bez udání důvodu.
Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu.